środa, 21 marca 2012

KOSMOPOLITA:)

Dopiero zaczęła się wiosna a ja już myślę o swoich letnich planach:)
Jak wczoraj wyliczyłam do końca tego uczelnianego semestru  zostało 78 dni z czego 40 to dni wolne!(weekendy,święta)JUPI!to zmotywowało mnie aby wybiec myślami trochę w przyszłość...;)

Dziś miałam także miłą niespodziankę-odwołano mi zajęcia:)szkoda tylko,że już i tak wstałam wcześnie i niczego sobie nie zaplanowałam ale coś do zrobienia zawsze się znajdzie;)
wracając do tytułu wpisu-chusta america;) i torba scotland:)


america.jpg


america2.jpg

plus znalezione zdjęcia z wizyty w "raju" z high fashion- Harvey Nichols
Nie zapomniane wrażenia dla kogoś,kto ubrania od Prady itd. widział wcześniej tylko w tv:)
louie.jpg

słynne chusty od McQueena
IMG_2551.JPG

przymiarki rayban'ów
IMG_2552.JPG

bag:)
IMG_2553.JPG

Ja chcę tam wrócic;)najlepiej na zakupy hehe:)
Enjoy:)

2 komentarze: