sobota, 2 czerwca 2012

WHEN I WAS A CHILD

Chyba każdy z Nas z sentymentem  wspomina swoje dzieciństwo i czasami tęskni za tą beztroską,rozpieszczaniem i naiwnością,że świat jest piękny i dobry, a złe są tylko czarownice w bajkach...;)
Pamiętam,że od dziecka lubiłam,a nawet interesowałam się "modą": robiłam ubranka dla lalek(godzinami),przebierałam się w różne wyszperane ubrania,oglądałam pokazy mody i katalogi,miałam swój zeszycik z własnymi projektami(strasznie ubolewam,że gdzieś przepadł bez wieści)a moją idolką była Ewa Minge:)
Wzięło mnie na wspomnienia ale do rzeczy;)
kilka photos + inspirations
neonowe lakiery-golden rose
IMG_0242.jpg

pielęgnacyjni ulubieńcy
IMG_0212.jpg

polecam do smarowania nóg-świetnie wyrównuje koloryt i podkreśla opaleniznę
IMG_0327.jpg

bezkonkurencyjny szampon,jedwabisty balsam do ciała,który nadaje blask utrzymując się przez długi,długi czas.
maseczka-rewelacja!stosuje się ją 15 min przed nałożeniem make up'u i nie zmywa.skóra naprawdę wygląda na "wypoczętą"po mimo zarwanych nocy spowodowanych masą zaliczeń;)nawet mój chłopak to zauważył,a jak mężczyzna coś zauważy to już cud:)
moja ulubiona forma relaksu;)
IMG_0329.jpg

kołnierzyk DIY
IMG_0317.jpg

koszulka c&a
IMG_0321.jpg

INSP:)
489c1a682d9e2d9de606d7e.jpeg

677a531f5363eef0c12d78a.jpeg

fb17c66b4eff1f6d8ec0aaa.jpeg

b8dab1ce66fa0aae8b7a45d.jpeg

6de2f5d9e7ae58a46a06d03.jpeg

2e39c41249ec40671507ee6.jpeg

d66c2eb453df3a24ba27b78.jpeg

z11788055X.jpg

Uciekam bo trzeba wstać o 6!w sobotę...ale jak się ma takie pomysły to cóż zrobić;)
;*ENJOY!:)

6 komentarzy:

  1. Ja za dzieciaka rozmawiałam z pluszakami -,- .. haha :D
    Dobre fotki , pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ten zielony lakier do paznokcii, jest boski ;)

    zapraszam Cię na: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. lakiery z Golden Rose są świetne!
    zapraszamy do siebie: http://estheticsundries.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog.
    Interesuje cię moda więc zapraszam na mój blog,
    BLOG O PROJEKTOWANIU itp... http://zapalov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. swietne inspiracje. Dziś widziałam podobną bluzkę z krzyżem, wzbudzała zainteresowanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. genialne inspiracje! mam podobną bluzkę z krzyżem :))

    OdpowiedzUsuń