piątek, 28 października 2011

WHAT WILL BE WILL BE...

Kierowanie się zasadą: co będzie to będzie, póki co nie za bardzo się sprawdza;)
Trzeba koniecznie wziąć się w garść;)
Ale tym może będę martwić się później...póki co zaczął mi się piękny 6-cio dniowy weekend!!!:)
Pragnę odpocząć tzn wrócić choć na chwilę do takiego trybu życia jaki najbardziej mi odpowiada, czyli późno pójść spać bez żadnych konsekwencji;)po czytać, posprzątać i się wyłączyć:)i może w końcu jakoś twórczo się wyrazić;)
Kilka rzeczy,które wpadły mi w oko;)
Ogólnie to jest ich całe mnóstwo ale trzeba się niestety ograniczać;)
1

deichman torebka.jpg

2
kapciochy.jpg

3
s olivier.jpg

4
Camaieu blue.jpg

5
Wallis.jpg

6
river island tgr.jpg

Chcę zainwestować w jakąś ładną,solidną rzecz;)a z drugiej strony ubrania z sieciówek,a te z mojej wyobraźni często się od siebie różnią lub co gorsze nie ma ich w ogóle w sklepach...gdybym tylko miała talent do szycia;)
Moje nabytki-dodatki;)
botki futr.JPG

Chciałam jakieś z futerkiem i mam;) Tylko niestety trzeba uważać do czego się je założy,noga wygląda w nich trochę masywniej niż np w szpilkach;)
buty+kotek.JPG

torebka a4.JPG

Co do torebki się tyczy to na pewno to,że jest pakowna;)spokojnie mieści się w niej teczka a4;)
a to dość ważne:)
minusem jest tylko zapięcie i brak kieszonki otwieranej osobno;)za każdym razem trzeba się trochę nagimnastykować żeby wszystko pozapinać;)
dodatki aut11.JPG

Teraz jeszcze tylko jakaś kurtka Plisss!!:)
Jutro musi świecić słońce!:)
bye:P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz