wtorek, 28 lutego 2012

LITTLE GIRL:)


Co ja robię,że mam tak mało czasu na przyjemności??albo co się dzieje z tym czasem,że jest go tak mało?a nawet jeśli już jest to po chwili znika gdzieś bez litośnie.
O losie!;)
Dopadło mnie jakieś przesilenie hmm jesienne. Moje akumulatorki ledwo zipią;)
Kto zna jakiś sprawdzony sposób na ich podładowanie??;)Pisać!;)
Inspiracje:)z pokazów:

dkny.jpg


en_00953765_0022.jpg


dolce-gabbana.jpg


blumarine.jpg

Moje nabytki-ciepła aczkolwiek krótka kurtka(na szczęście jeszcze wisi w szafie i czeka na zimne dni)
kurtałak 2.JPG


kurtałka.JPG

sweterek w kolorze bordo

swetr ca.JPG

jest jeszcze jeden ale nie uwieczniony;)kupiony w Housie z rabatem -40%;)mogli by częściej robić takie akcje:)i w większej ilości sklepów:)

Enjoy!:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz